Štítky

neděle 9. září 2012

Babička Marie

Dnes (09.09.2012) jsem navštívila babičku, která měla nedávno narozeniny a příští týden bude slavit svátek. Předala jsem jí dárečky a jak to bývá zvykem, tak se i pořádně nacpala (pizza, bonbony, zmrzlina ...), což zná asi každý z nás. Bylo krásné počasí, tak jsme se šly projít i na Bertramku (Karla jsme ale nepotkaly) a nafotily pár snímků :) 

Když jsem odcházela od babičky, přihodila se mi jedna věc - už dlouhou dobu sháním židli na focení a jak si to štráduji na zastávku autobusu, uvidím starou židli (TON), která stála vedle bezdomovce. Už jsem jí viděla jak jí vysprchuju, obrousím, nalakuji a dám krásný nový potah, a tak jsem se zeptala, jestli je jeho :D řekl, že ne a klidně si jí můžu vzít :D Takže jsem se táhla až z Malvazinek na Českomoravskou s židlí - každopádně se těším, až jí zrekonstruuji a použiji na focení :)




Žádné komentáře:

Okomentovat