Štítky

neděle 1. prosince 2013

Adventní kalendář 2013

Po roce to tu máme zase - období Vánoc a s tím spojen krásný projekt "Adventní kalendář", kdy musíte nafotit jednu fotku každý den, stejně jako sníte jednu čokoládku z kalendáře :)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


24.12.2013


A je to tady - den "D" a poslední fotka do adventního kalendáře :) Vytáhla jsem hvězdičkový filtr a nafotila naší letošní novou ozdobu do sbírky. Jako každý rok (minimálně deset let zpět) pořídíme novou ozdobičku - tu letošní jsme sehnali na burze asi za 10 korun, je krásně skleněná a obrovská :D Což nám v tu chvíli tedy nepřišlo :)

Chci Vám popřát krásné Vánoce - hlavně žádný stres (nestojí to za to). Užijte si krásně chvilky (pokud to jde) se svými nejbližšími a do Nového roku Vám přeji jen to nejlepší :) A za rok se budu těšit znova ;-)


23.12.2013


Máme tu den před Štědrým dnem a nakonec jsem ráda, že do práce nemusím. S Pájou jsme si daly sraz a trochu tomu Ježíškovi šly pomoct a vybrat si krásné sukně na Orientální tanec a ještě k tomu pěkný šátek :) Bude nám to opravdu slušet :) A bude to chtít asi nové botičky :D Pak jsme šly na výborný obídek a po něm jsem frčela domů, ještě něco dodělat.

Večer jsem měla sraz s Baruškou a Kačenkou v Nebi, tak jsme si daly pěkné předvánoční koktejly. Měly jsme to tak i loni a musím říct, že doufám, že se z toho stane tradice :) Šly jsme ještě na sendvič a já pak pádila domů - čekalo mě totiž balení. Každý rok píšu Ježíškovi, že si to zabalím, aby měl čas to všechno rozdat - ale to balení do jedné ráno ...


22.12.2013


Čtvrtá adventní neděle - hezky se to blíží a já pomalu dojídám bonbonky z kalendáře (nějak jsem na ně zapomněla :D). Tentokrát jsem si spíš s fotkou trochu hrála - dáváme na stromeček elektriku, ale zdobit se bude až druhý den :)


21.12.2013


Sobota a já musím dodělávat restíky :) Ale nejdřív to chce pořádnou snídani. Maminka mi přinesla jeden z těch nejlepších dortů, co znám. Dělají ho u ní v práci (Hilton) a je opravdu skvělý - snědla bych ho klidně celý :D Je totiž pěkně nadýchaný, takže není vůbec těžký, má tam višně a navrchu je jakoby politá vrstva čokolády - prostě jako božská mana :)

Letos se do pečení teda nějak nehrnu - možná mě trochu mrzí, že jsem si nestihla udělat nějaká ta vosí hnízda, ale kdo říká, že bychom nemohly péct až po Vánocích :D Takže to zatím odložíme a budu si užívat volníčko :)


20.12.2013


Je tu pátek a můj poslední den v práci před Vánoci. Já bych v pondělí klidně přišla, ale Blanka mi navrhla, abych se domluvila s vedoucí, že nemusím chodit. Tak jsem se zeptala a mohla zůstat doma :) Hezky jsem rozdala připravené dárečky a popřály jsme si krásné svátky a já pak musela pádit pryč, i když bych tam ráda zůstala :) Zaplatila jsem zálohu na angličtinu a pak frčela na poslední hodinu orientálního tance v tomto roce :)

Tam nás napadlo, že bychom si mohly s Pájou přát nové oblečení na tancování :) Uvidíme, jak to dopadne. ;-) Nicméně jsme se pak stavily ještě na chvilku ve Floře - měly slevy :D Já jsem se pojistila, abych pod stromečkem něco našla, kdyby ten Ježíšek náhodou zapomněl, a pořídila si svetřík a skvělou šálu :) Byla jsem ráda, že už je konec týdne a já se konečně mohla krásně vyspat :)


19.12.2013


Večírek je zdárně za námi a my se můžeme soustředit na práci. Strašně se mi líbily ohlasy lidí - všichni nás chválili, jak se jim to líbilo - výzdoba, jídlo, soutěž ... Prostě všechno :) To člověka opravdu potěší - především když si s tím dáte takovou práci :)

Večer jsem se šla pěkně odreagovat s Pájou na salsu - tentokrát neodpadla jako minule, ale učily jsme se úplně nový tanec - Bachata :) Byla to docela sranda - nicméně radši zůstanu u salsy :) Když jsme odcházely, musela jsem si nafotit kouličky, které visí v přilehlé kavárně - jsou prostě boží :D


18.12.2013


Dnešní den je ve znamení Vánočního večírku, který jsme pořádaly ve velkém sále. Včera jsme stihly nafouknout balonky a rozházet konfety a už se to jen dolaďovalo. Do oken se daly větvičky, donesl se stromeček z předsálí a pod něj jsme naskládali všechny dárečky pro zaměstnance :) Škoda, že jsme na ně nedaly jmenovky :D Chtěla bych vidět, jak tam každý hledá ten svůj, mezi 400 dalšími balíčky :D

Po dvanácté hodině skončil seminář a my začaly nosit chlebíčky a pomalu se připravovat nalívat šampaňské na přípitek, abychom byli připraveni na druhou hodinu. Musím pochválit Jitku, jak jí krásně šlo otevírání lahve - myslím, že si to tak pěkně natrénovala, že už s tím problém nebude mít ;-)

Úvodní slovo měl pak ředitel a pak se přidali náměstci. Sál byl naplněn k prasknutí, což jsme docela nečekali, ale byla jsem moc ráda :) Za cca hodinu přišlo na řadu vyhlášení soutěže o nejlepší ručně dělanou vánoční ozdobu. Už když jsem vyráběla tu kouličku, říkala jsem si, že prostě vyhraji - ti co mě znají ví, že jsem hrozně soutěživá :D A jakmile řekli číslo mé ozdoby, byla jsem fakt šťastná a radovala se jak malé dítě :D Ten kubánský rum jsem totiž fakt chtěla ;-) Měla jsem fotku i s panem ředitelem a všichni mi tu kouličku chválili ... Jedna slečna jí dokonce chtěla koupit, cože mě přivedlo na skvělý nápad - škoda, že mě nenapadl dříve - aukce ozdob, a výtěžek půjde na dětský domov :)

Večer jsem měla ještě sraz s Libuškou, takže jsem si den opravdu užila ;-)


17.12.2013


Další pracovní den. Včera jsem vyráběla ozdobu do soutěže, tak jsem si jí musela vyfotit. Uvidíme, jestli se zadaří. I když stejně je můj největší favorit vánoční koulička :) Opět je venku krásný den a máte pocit, jako by se Vánoce vůbec nepřibližovaly :)

Večer jsem měla předvánoční sraz s Pájou a Magdou. Pája měla na sobě skvělé náušnice, které se pro tuto příležitost dokonale hodily. Maličké vánoční kouličky :) To mi vnuklo nápad, že si je vyrobím na zítřejší Vánoční večírek, načež mi Pája řekla, ať si rozbalím dáreček od ní ;-) Já vždy vydržím si nechat dárečky od kamarádek pod stromeček (pro případ, že by na mě Ježíšek zapomněl), ale tentokrát jsem to porušila :)

Večer byl fakt skvělý, až na jednu barmanku, která evidentně nechtěla dýško. Bylo toho mnohem víc, ale dostalo nás, když k nám přišla a my měly ještě měly, že buď si objednáme teď, nebo až za půl hodiny. A vrchol byl, že když mi hodila na stůl vrácené peníze (kdy si myslela, že už jsme platily) s takovým nasráním, tak jsem jí nenechala ani korunu ...


16.12.2013


Venku je nádherně - skoro to nevypadá, jako by se blížila zima, ale spíše, jako by se chystalo k nám jaro. Venku o pauze se vyhříváte na sluníčku, kvetou sedmikrásky a je prostě skvěle - i když tajně doufáte v bílé Vánoce ...

Měla jsem to dnes pěkně nacpané. Do práce, pak rychle pokoupit pár drobností, abych mohla vyrobit ještě nějakou ozdobu do soutěže a pak na poslední lekci angličtiny v tomto roce. Byla jsem ráda, když jsem pak dorazila domů a mohla si lehnout :)



15.12.2013


Je tu stříbrná neděle a já mám ještě co dělat :) Vzala jsem si k ruce svůj Vánoční seznam a jen co se naši vrátili ze stříhání s Dixie, vydala se do víru velkoměsta :) Vystoupila jsem na Náměstí republiky a tam jsem ho spatřila - letošní zelené jmelí :D Podle kuliček to vypadá nejméně na druhou ve Sportce :D

Prošla jsem si adventní trhy, koupila mandle a zastavila se u krásných světýlek :) Pak se vrátila domů a šla pokračovat v nákupu bot. Samozřejmě, když něco potřebujete, nic se Vám nelíbí :) Počkám po Vánocích :) Teď už se jen pomalu připravit na příští nabitý týden v práci :)


14.12.2013


Do Vánoc chybí už jen 10 dní - letos je to krapet hektické :) Ještě nemám většinu dárečků a vůbec není napečeno. Nicméně pečení se dá sfouknout během příštího víkendu, ovšem ty dárečky, to je něco horšího. Ale určitě se to stihne - jako každý rok :) Ježíšek tentokrát bude muset pomoci mnohem více :D

Dneska jsem si vyčlenila chvilku a musela nafotit fotku do projektu i tu do adventního kalendáře. Jelikož miluji rolničky, tak jsem to vzala všechno při jednom :) Musím říct, že tam začíná pěkně přituhovat. Doufám, že vyjdou bílé Vánoce :)


13.12.2013


Pátek třináctého ... Ač na to nevěřím, tak jednou jsem ho měla fakt výborný - tenkrát jsem zaspala do práce (měla jsem brigádu) a jela mi tramvaj za cca 4 minuty. Naštěstí jsem to stihla a dojela včas na sedmou hodinu. Pak jsem hledala klíče od šatny, dala si kabelku na zem a stála blízko dveřím. Kolegyně je otevřela z druhé strany a praštila mě do hlavy. Řekla jsem si, že se alespoň v klidu nasnídám. Koupila si v kantýně moc dobré koláče a chtěla k nim čokoládu z automatu. Zapomněla jsem, že nejdříve tam musím dát kelímek a teprve poté zmáčknout ... A já bohužel nejdříve zmáčkla, takže mi z čokolády zbyl možná tak jeden lok. Měla jsem toho dost a chtěla se pustit do práce - šla jsem tedy ke skříňce a chtěla se napít vody, která mi spadla na zem. Nedošlo mi, že tam jsou bublinky a jen co jsem to otevřela, celá se pocákala ... To se stalo cca během dvou hodin :D :D :D

Nicméně ten letošní proběhl celkem v klidu - ráno jsme jeli s Dixie na odběr vzorků z ouška a z čumáku, protože se to veterináři nezdálo. Pak jsem jí vezla domů a rychle pospíchala do práce. Tam je toho ke konci roku fakt hodně, takže jsem rovnou z práce jela na orientální tanec. Věděla jsem, že nebudu mít moc času, tak to vzala přes Floru a nafotila si stromeček. Večer jsem měla sraz s Libuškou, který si za týden zopakujeme :) Přišla jsem domů, jak Popelka :)


12.12.2013


Včera jsem přišla domů a musela se pustit do další vánoční ozdoby, kterou dám do soutěže. Volba padla na drátky a korálky. Hledala jsem vánoční motiv a napadl mě stromeček, protože se mi mohlo stát, že by ze zvonku vzniklo úplně něco jiného :) Nicméně i tak je hodně abstraktní :D O polední pauze jsem si ho nafotila a rovnou zanesla naší paní vedoucí :)

Soutěž se nakonec prodloužila a holky mě přemlouvaly, abych ještě něco udělala - uvidíme :)


11.12.2013


Blíží se nám Vánoční večírek (je naplánován na příští středu) a nám dorazily Vánoční dárečky. Abychom je nemusely dávat do tašek těsně před večírkem, sedlo si k tomu celé personální oddělení a připraveno bylo cca 400 balíčků za cca dvě hodinky :) Vše jsme poté musely nacpat do jediných volných kanceláří, které jsme měly k dispozici :) Řeknu to asi takto - tašky byly ve skříních, na stole, pod stolem ... Prostě všude :D

P.S. Už víme, jaké to musí být u výrobního pásu :)


10.12.2013


Loni jsme měli v práci soutěž o nejlepší cukroví a letos máme další soutěž, která obohatí Vánoční večírek. Tentokrát pro mě mnohem lepší a jednodušší, než je pečení :) Musíme dodat námi vyrobené vánoční ozdoby (minimálně dva kousky - ač se pak pozměnila pravidla a stačí dodat minimálně jednu ozdobu).

Začala jsem přemýšlet a více méně měla jasno - předloni jsem se naučila vyrábět vánoční koule jako nešitý patchwork. Všechny potřebné materiály mám doma, takže to byla jen otázka cca hodinky a půl a koule byla na světě. Další ozdobu jsem si nechala na později :)


9.12.2013


Dnešek byl hodně náročný. Hezky do práce, poté se nechat ostříhat a ihned pádit na angličtinu a poté domů úplně vyčerpaná. Měla jsem to teda tip top. Naštěstí mě Simonka ostříhala docela rychle, tak jsem sjela se ještě podívat na Anděl, abych si dala něco dobrého a trochu koukla po Vánočních trzích.

Vytáhla jsem foťák, abych něco nafotila do adventního kalendáře a jakmile jsem vyfotila první fotku, tak se půlka trhu ponořila do tmy :D Šla jsem se tedy už radši jen tak projít a padly mi do oka makronky a já neodolala - byly výborné ;-) Dala jsem si jahodové a pistáciové a litovala, že byly tak rychle pryč :D


8.12.2013


Máme tu druhou adventní neděli. Je strašné, jak to letí - ani se nenadějeme a Vánoce budou tady :) Dneska přijela babička a přivezla nám kromě sýrových koleček i zlaté jmelí. Proto jsem si ho šla pěkně nafotit. Já mám za úkol sehnat jmelí zelené - každý rok čekám, kdy najdu to pravé :) Dávám si pěkně záležet, aby mělo hodně kuliček, tak uvidíme, kdy mě trkne do oka ;-)

Jinak musím pomalu dodělávat vánoční ozdoby, protože máme v práci soutěž o nejkrásnější vánoční ozdobu a já se chci zúčastnit :) Tak hledám inspiraci - i když už mám více méně jasno :) Pak se určitě pochlubím :D

7.12.2013


Na dnešní den jsem se strašně těšila, protože jsme naplánovaly vánoční setkání s kamarádkami z focení. Teda abych to upřesnila - dávno už nejde jen o focení ;-) Hlavně bylo skvělé, že jsme se sešly všechny - to se nám ještě nestalo :)

Od rána do večera jsme se smály a užívaly si předvánoční čas a sem tam něco nafotily (i když tento sraz byl asi nejvíc bohatý na fotky, než ty předcházející). Kafíčko ve Starbucks, pak přesun na obídek do pizzerky (předtím ještě focení sněhuláčků a společné fotky), pěšky přes Karlův most na výlet lodí, kde jsme si daly svařák, cukroví a zkoušely hvězdičkový filtr, poté pěšky na Staroměstské náměstí a završení langošem před Palladiem a čajem ve Starbucks. Opravdu Vám za to moc děkuji, bylo to výborný :-*

P.S. - ano, opravdu jsme našly kvetoucí strom :D


6.12.2013


Holky z práce mě předchozí den poprosily, abych přišla dřív a mohly jsme se vrhnout na vánoční výzdobu na chodby a do kanceláře. Stromeček jsem stihla nastrojit už den předtím, takže zbývaly nazdobit nástěnky a ještě trochu kancelář. Ovšem ráno jsem měla trochu problém dostat se včas do práce - u nás to strašně klouzalo a ujela mi tím pádem jedna tramvaj. Naštěstí jsem se nikde nerozmázla, takže jsem to víceméně stihla :)

Blanka s Jankou stihly naškubat větvičky, tak jsme se mohly pustit do zdobení. Vypadá to fakt pěkně a máme i vánoční strom v předsálí :) Joo, Vánoce se blíží :)

 


5.12.2013


Máme tu Mikuláše - tak si tak jdu do práce a potkám připravené balíčky pro moje kolegyně z práce ;-) Všechny pěkně posbírám a můžu se vypravit do práce :) Kolegyně byly hodné celý rok, protože se nadílka obešla bez brambor a uhlí :)

Než jsem jela večer na salsu, dala jsem si sraz s Baruškou, abych jí stihla předat permanetnku do ZOO. Druhý den se tam měla vydat s Míšou, která přijela až z Nejdku na prodloužený víkend :) Autobus měl zpoždění a málem se do něj nedostala - nakonec 5 cestujících muselo čekat na další spoj - což jim nezávidím. Viděla jsem i pár čertů, takže spokojenost :)


4.12.2013


Dixinka mi ráno pěkně skáče do postýlky a budí mě ještě před zazvoněním budíku. Je to docela nezvyk, protože Majdinka na mě neskočila do té doby, než bylo vidět, že jsem vzhůru :) Ale je to fakt mazlík. Mamča dokonce vyprávěla, jak nám pláče, když odcházíme. No je to herečka :)

Nicméně jsem byla překvapená předběžným dárečkem k Mikuláši. Jdeme tradičně v půl 12 na oběd a kolegyně "Justýna" nám všem (holkám z personálního) dala čokoládové prasátko a medvídka :) Jsou fakt super a já si to nemohla nechat pro sebe a musela se o to podělit :) Fotka sice příšerná, ale prasátko boží - určitě ho nesním dříve než na Boží hod - budu mít tak zaručeno, že to zlaté prasátko na Štědrý den určitě uvidím :)


3.12.2013


Ráno budík na půl 7, nasnídat se a s Verčou vypravit děti do školy a pomalu se připravovat na důležitou věc. Nebudu to tu rozepisovat, protože ostatním lidem do toho nic není, ale jsem ráda, že jsem Verču mohla podpořit ...

Fotka je docela tématická, protože tenhle mráz se nedá srovnat s tím, který mi občas ten den přeběhl po zádech ...


2.12.2013


Ráno mi přišla smska od kolegyně z práce, jestli budu mít čas koupit někde bonbošku, protože druhá kolegyně (Blanka) má svátek. Byla jsem jí hodně vděčná, protože jsem na to málem zapomněla :) Stihla jsem se zastavit u nás v Tescu a vzala i krásnou kytici růží :)

Když jsem šla pěšky z Želivského, svítilo krásně slunce a byla by škoda ho nevyužít. Tak jsem vyndala kytici z tašky a dala ji na zídku do protisvětla a cvakla :) A pak hurá do práce - byl to náročný den, protože jsem jela vyzvednout dáreček pro naše, vyvenčila Dixinku a jela za Verčou do Berouna, protože ji čekal velmi důležitý den.

P.S. po dloooouhé době jsem četla pohádku  na dobrou noc a bylo to fakt super :)


1.12.2013


Tak nám to pěkně začalo - je neděle a já už stihla sníst první "Kinder Schoko-Bons" ze svého Mikuláše (kterého jsem tedy musela nejdřív naplnit). Ráno bylo pěkné světlo a já přemýšlela, čím začnu. Letos jsem to chtěla vzít více vánočně, tak snad se mi to podaří  - uvidíme na konci :)

Pod ruku mi přišla jedna z mála dekorací, kterou v současné době máme v bytě :) Nějak jsme to ještě nestihli připravit (ač světélka svítí), tak ten zbytek se teprve vybalí :) Je to dáno tím, že tu máme novou psí kamarádku a nějak nebyl ještě čas vše připravit - ale to se brzy napraví :)


Žádné komentáře:

Okomentovat