Štítky

středa 24. prosince 2014

Adventní kalendář 2014

Po roce je tu opět krásný projekt s názvem "Adventní kalendář", tentokrát doplněn o jednu bonusovou fotku z důvodu toho, že advent začal už 30. listopadu :) 

Fotila jsem pravidelně, nicméně pracovní vytížení a celková "nenálada" na jakékoli focení se projevilo na vkládání a kvalitě fotek vč. jejich popisu ... 


24.12.2014

A máme tu konec :) Poslední bonbonek je snědený (resp. vyfocený). Musím ale říct, že to bylo hodně náročné a kolikrát jsem si říkala, že to tentokrát nejspíš nedám ... Nicméně všem přeji krásné svátky, ať je prožijete s těmi, které máte rádi a splní se Vám to, co si přejete :)


23.12.2014

Už jen jednou :) Stromeček nám už pěkně stojí, nicméně mu něco maličkého chybělo :) Proto jsem ho dozdobila perníčkem od Barušky :) Jinak jsem jela ještě pro nějaké maličkosti a Štědrý den už klidně může přijít :)


22.12.2014

Mám dovolenou, takže můžu dohánět resty, které mi chybí :) Pokoupit pár dárečků, péct (i když k tomu se nejspíš nedostanu) a trochu odpočívat :) Tento den jsem měla sraz s Baruškou, která mě zachránila, protože jsem samozřejmě nechala na poslední chvíli vyvolání PF a nikde nebyl ten rozměr co jsem potřebovala :) Alespoň jsme si mohly dát sraz v Palladiu na kafi a já mohla nafotit tu jejich výzdobu :D


21.12.2014

Zlatá adventní neděle :) Uteklo to jako voda a před námi už je jen pár dní, kdy přijde Ježíšek :) Já si mohla pomalu připravit vosk, který jsem dostala od Verči :) A až přijde ta správná chvíle, mileráda si ho zapálím :)

 

20.12.2014

Už je tradice, že každý rok koupím (minimálně) jednu ozdobičku na Vánoční stromeček. Většinou se spoléhám na ty z M&S a ani letos mě obchod nezklamal :) Dokonce jsem to měla i s menší slevou :) To se to nakupuje ještě lépe ;-)


19.12.2014

Je pátek a měla jsem domluven sraz s Pájou a Magdou :) Předaly jsme si malé drobnosti od Ježíška a popovídaly si v naší oblíbené hospůdce v Lucerně :) Magda ovšem musela jít dříve domů (balila na cestu do Belgie, kde bude trávit svátky), ale nám se ještě nechtělo, tak jsme pokračovaly s Pájou do Muzea piva :)


18.12.2014

Tento den je ve znamení Vánočního večírku, který proběhl v práci :) Ten relax jsem už opravdu potřebovala :)


17.12.2014

V práci se pomalu vše chystá na zítřejší Vánoční večírek, všechno se pomalu připravuje na roční uzávěrku a já si mohla alespoň v polední pauze nafotit sněhuláčka, kterého jsem dostala od kamarádky Dáši :)


16.12.2014

Na tento den jsem se těšila, jelikož si po dlouhé době trochu odpočinu :) Jedna zaměstnankyně v práci byla tak laskavá a nabídla mi lístky na představení "Lijavec", které se konalo v Žižkovském divadle :) Představení bylo vážně skvělé a ani mi nevadilo, že jsem musela s sebou tahat všechny ty věci, co jsem měla v práci a připadala jsem si jak Nomád :)


15.12.2014

Z práce jsem přišla celkem pozdě, nicméně jsem dostala chuť na výborné oříšky, které máme ve skleněném stromečku :) Nicméně mizí rychle, proto nesmí člověk zaváhat :)


14.12.2014

A je tu třetí adventní neděle :) Svícen sice nemáme, nicméně to vynahrazujeme pálením svíček všeho druhu a vůní :) Tentokrát jsem si ovšem nafotila zvoneček, který jsem dostala od kamarádky Šárky :) 


13.12.2014

Po cca 6 letech, kdy náš obývací pokoj zdobil stromeček umělý (vlastním jménem "Bezďáček"), jsme letos přistoupili opět k živé borovici :) Zatím nevíme, jak vypadá, ale určitě bude krásný :)


12.12.2014

Jsme akorát v půlce adventního kalendáře :) Utíká to jako voda a já si mohla alespoň v té chvilce nafotit stromeček, který jsem dostala od Lucky a krášlí mi můj pokojík :) (Ač jsem tedy chtěla si ho rozbalit až pod stromečkem :)


11.12.2014

Tohoto krásného sněhuláčka jsem dostala od kamarádky Radky a dala mu jméno Bubla :D Myslím, že se k němu pěkně hodí. Nicméně je mu určitě líto, že není žádný sníh a musí koukat na tu zeleň, která je všude kolem nás ..


10.12.2014

Pokud si říkáte, že to nemůže být ráno ... Bohužel je :) Je to opravdu foceno v půl šesté ráno, kdy jsem jela do práce :) Nějak jsem nemohla spát a musela si to zdokumentovat :D


9.12.2014

Tento den jsem nějak nevěděla co fotit :) Tak jsem bloudila po bytě a hledala něco k nafocení - nakonec jsem zdokumentovala jeden ze dvou zvonečků, které nám visí v obývacím pokoji na lustru :) 


8.12.2014

Večer jsem blbla s Dixinkou a nakonec na mě pěkně vyplázla jazyk :) Tak jsem si jí musela do kalendáře vložit :)


7.12.2014

Bronzová adventní neděle :) A sníh pořád nikde, tak jsem vzala za vděk jedním věčně zasněženým stromečkem, který jsem vyráběla asi před 5 lety :)


6.12.2014

Na tento den jsem se těšila už pěkně dlouhou dobu :) Byl opět naplánován "Vánoční fotosraz", který byl jako vždy plný legrace, smíchu, povídání, dobrého jídla a pití a občas i toho focení :) Hezky jsme si odpočinuly a byly rády, že se vidíme :) A hlavně velký obdiv má Míša, která nechala doma to svoje necelé dvouměsíční miminko a přijela za námi na ten jeden den až z Nejdku :) Respekt :D


5.12.2014

Připadám si jako Nastěnka, která plete ty ponožky a prosí slunce, aby ještě nevylezlo :D Jelikož jsem nechala výrobu dárečků pro holky na poslední chvíli, tak za to teď pykám :D Ale pro ně já udělám cokoli - takže budu doufat, že se jim bude můj dáreček líbit, protože budou mít nakázáno si ho rozbalit až pěkně pod stromečkem ;-)


4.12.2014

Mikuláš si už u nás v práci udělal takovou menší generálku a nadělil mi spoooousta sladkostí :) Myslím, že dlouho nevydrží :D


3.12.2014

Snad jeden z nejdelších dní, co jsem v poslední době zažila :) Kamarádka mě poprosila, zda bych jim nafotila divadelní představení a raut ve stylu 30. let. Jelikož jsem to nikdy nefotila, tak jsem si řekla, že bych to moc ráda zkusila :) Nehledě na to, že 30. léta miluji :) Zkušenost to byla opravdu skvělá a moc se mi to líbilo - už jen upravit ty fotky :D


2.12.2014

Takovou ledovou krásu jsem dlouho neviděla. Ovšem něco za něco - díky námraze nejezdila celá tramvajová doprava ... No holt se tedy musí pěkně metrem :) Ale domnívám se, že to za to stálo :)


1.12.2014

A začínáme naostro :) A hezky mojí sovičkou v práci, která mi slouží jako věštecká koule :D Někdy je to totiž potřeba ;-) :D


30.11.2014

BONUSOVÁ - jelikož první adventní neděle začala už v listopadu, někteří z nás už si zkusily nafotit menší generálku :) Tentokrát jsem byla u Lucky na mém nejoblíbenějším tématickém focení - Vánoční focení na PF, které dám opět našim k Vánocům :) Ano, i já  jsem šla do pyžama a byla pořádná kosa :D Ale výsledek stál za co ;-)



Žádné komentáře:

Okomentovat