Štítky

pátek 25. prosince 2015

Adventní kalendář 2015

Stejně jako v předchozích třech letech, se pouštím do krásného projektu "Adventní kalendář" :) Jedna fotka denně od 1.12. do Štědrého dne - přesně jako snědení jednoho bonbonu :)

Díky fotkám si člověk zkrátí čekání na Ježíška a také jsem ráda, že si budu moci za pár let díky fotografiím připomenout jedno z nejkrásnějších období v roce :) 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 

24.12.2015


Nastává den D a už se ladí pouze malé drobnosti, jako je příprava fotoaparátu, zabalení věcí, které se vezou k babičce, příprava houbového Kuby a podobně :) Stejně jako každý rok proběhl Štědrý den ze začátku trochu ve stresu, kdy jsme zapomněly doma sváteční oblečení (pro které se nakonec tatínek vrátil); byl bez polévky, která bohužel babičce nevyšla; a já se nemohla přijít na to, jak se skládají z ubrousku květiny :) a mraky dalších věcí :) Nakonec vše dobře dopadlo a můžu si říct - ufff, tak zase za rok ;)


23.12.2015


Vánoce se už kvapem blíží a dnešní den trávím skoro celý v pyžamu a co nejvíc oddaluji fakt, že musím ještě zabalit dárky :) Ty jsem samozřejmě chtěla balit už dáááávno, bohužel vždy se do toho připletla důležitější věc :) Každopádně náš stromeček jsem ozdobila PF, které jsem dostala od Magdy na pondělím srazu :)


22.12.2015


Pokračování v dalších milých setkání :) Dopoledne jsem snědla už 22. bonbon ze svého už asi 15 let starého látkového adventního kalendáře, stihla si dojít na manikúru a poté frčet na sraz s holkama :) Chtěla jsem použít fotografii z pizzerky, bohužel se mi žádná kloudná nepovedla :(


21.12.2015


Užívám si dovolenou a v plánu mám mimo jiné i sraz s Pájou a Magdou :) Hezky jsme se prošly od náměstí Míru až do naší oblíbené restaurace Zlatý Klas (cestou si Magda stihla vybrat i skvělou kabelku k Ježísku) :) Celou dobu jsme si jako vždy pěkně popovídaly, nasmály a dobře najedly ;)


20.12.2015


Zlatá adventní neděle a zapálení poslední svíčky na adventním věnci :) Věnec sice nemáme, takže jsem musela hledat náhradní řešení ;) Nicméně jsme alespoň stihli ozdobit stromeček a vešly se na něj úplně všechny ozdoby, což nás hodně překvapilo :)


19.12.2015


A začíná doba nákupů potřebných věcí a dohánění dalších restů :) Dopoledne jsme se rozjeli koupit vánoční stromeček. Takže už na nás hezky čeká na balkoně a já jsem zvědavá, jestli se na něj vejdou naše ozdoby (tipuji, že tak půlka zůstane nevybalená :)


18.12.2015


Pátečním večerem mi začíná dovolená, takže do práce přijdu až po svátcích :) Te´d mě čeká pečení, sledování pohádek, balení dárků a mraky dalších věcí :)

S Pájou jsme bohužel tance nestihly, nicméně jsme se prošly adventními trhy, daly si pár dobrůtek a nasávaly předvánoční atmosféru :)


17.12.2015


Pokud nemáte v práci stromeček, rychle to napravte :) Ježíšek si udělal menší generálku a všem nám nadělil dopředu pěkné balíčky, které jsme si hezky odnesli domů :) A jak to ještě pěkně sladil do červena :D


16.12.2015


Další den ve znamení kultury :) Po včerejším náročném dni plným muziky, tentokrát trochu slavnostnější program :) Už dlouhou dobu jsem toužila vidět představení "Sluha dvou pánů" a dnes se mi to splnilo :)

P.S. poučení - pokud kupovat lístky na balkony, jedině první řada :D


15.12.2015


Dnes bylo velice obtížné vybrat do kalendáře jen jednu fotku :) Konec adventu mám hodně nabitý - jen dnešní den mě čekalo vánoční setkání v práci, vyrábění dárků před a po koncertu mé oblíbené kapely Chinaski :) Tradičně sice dávám fotku z večírku, nicméně tentokrát jsem volila jinak :) Byl to skvělý den, který končil až hoooooodně pozdě :)


14.12.2015


Hned ráno byla nejdůležitější akce roku - pořídit lístky na Kryštof kemp 2016 v Plzni :D což znamenalo nejít po srazu spát (protože to by nemělo cenu) a pak hezky rychle vše zařídit :)

Hned u zastávky jsem chtěla využít krásné sluníčko a nafotit dáreček, který jsem včera dostala, bohužel jsem si nevšimla nastavení fotoaparátu a měla úplně přepálenou obrazovku :) musela jsem tedy vzít za vděk pauzou na oběd ;)


13.12.2015


Stříbrná adventní neděle byla v režii tradičního Vánočního srazu mých "Fotoholek" :) A proto nemůže chybět fotka z dnešního dne, který byl opět plný smíchu a dobré nálady a výborného jídla a pití :) A na ty co nemohly dorazit, jsme samozřejmě myslely ;)


12.12.2015


Pracovní sobota - tentokrát k bílé-stříbrné-šedé, přibyly i zlatá a hnědá ;) Miluji ty vánoční látky i když na šití jsem úplně levá :D


11.12.2015


Na tento den jsem se těšila už pěkně dlouhou dobu :) Verča G, Verča H. a Barča G. dostaly nápad na pořádání tančírny v rytmu swingu a mě poprosily, zda jim nenafotím pár fotek :) Jsem strašně ráda, že jsem do tohoto projektu mohla jít - páteční večer byl už jen ta pomyslná třešnička na dortu :)

Při této příležitosti jsem si nechala ušít úplně boží šaty (od Lady AnnaHell), které jsem si rozhodně nevzala letos naposledy (ty boty ovšem ano, protože mám šílené puchýře :D) Úžasný večer ;)


10.12.2015


Dnes to byl opravdu rychlocvak, protože jsem chtěla zachytit naší krásnou výzdobu v nové kanceláři, kam jsme se s kolegyněmi dnes přestěhovaly :)


9.12.2015


Jsem ráda, že mám fotoaparát téměř pokaždé u sebe :) Jinak bych nemohla nafotit tyto kočičky, které jsem potkala cestou do práce :) Joooo, příroda je pěkně zmatená (a nejen ona) :)


8.12.2015


Po roce byl opět v práci Vánoční bazar, pořádaný sekcí registrací, kde celkový výtěžek putoval na charitativní účely vybrané organizace :) Stačilo něco vyrobit (ať už výrobek nebo napéct něco dobrého) a předat k prodeji :)

Původně jsem tam šla nakoupit pár dárečků, ale skončilo to tak, že většina zůstane nakonec u nás ... :D


7.12.2015


Večer ve znamení kultury :) Tentokrát ovšem ne na Cimrmany, ale na představení "Dokonalý pár" s mými kamarádkami :)


6.12.2015


Dneska to venku vůbec nevypadalo na to, že je prosinec :) Byl opravdu nádherný den, tak by byla škoda nevyužít to krásné slunce, které pražilo (obrazně řečeno), celý den :)

Letos jedeme ve stříbrno-šedivo-bílých barvách ;)


5.12.2015


Vánoce se neúprosně blíží a je načase se na ně pomalu připravit :) Dixie akorát testuje moje nové vánoční povlečení - v tom se bude spát jedna báseň ;)


4.12.2015


Včera na mě čekalo v poště překvapení. Jak někteří možná z Vás vědí, dávala jsem odkaz na aplikaci "Milý Ježíšku", kde můžete splnit přání dětem z dětského domova. Vybrala jsem si pár z nich a snažila se přiblížit jejich představám co možná nejvíc. Opravdu jsem nečekala, že zanedlouho po odeslání balíčků přijde odpověď v podobě krásného přání od jednoho z nich a já si budu moci říct" ... ano, mělo to smysl" :)


3.12.2015


Čtvrtek je den, kdy je naše oddělení v plném počtu, čehož využil Mikuláš a stavil se na otočku s malou nadílkou :) Zároveň jsme stihli Jitce dopředu popřát k svátku a budeme doufat, že jí vánoční hvězdu opět nesežere jejich kocour ;)


2.12.2015


Než jdu do práce, tak si na chodbě všimnu, že už nám začal pěkně rašit vánoční kaktus :) Doufám, že nám ho někdo neukradne jako nedávno květináče :D


1.12.2015


Tento rok jsem si založila další z mnoha tradic, které v období adventu dodržuji :) Takže po kupování minimálně jedná vánoční ozdobičky, přidávám i svůj vánoční hrnek, ze kterého budu v práci v adventním čase pít svůj čaj :)


Žádné komentáře:

Okomentovat