Štítky

čtvrtek 31. prosince 2015

Benátky 2014

1.3.2014

Ano, datum je správné :) K těmto fotografiím jsem se nechtěla už vůbec vracet. Možná za to mohla celková nálada a zážitky, za kterých byly fotografie pořízeny či vědomí, že se mi vůbec nelíbí. Nicméně jsem si řekla, že alespoň pro památku se do nich musím pustit :)

Někteří už příběh, který za celým výletem stojí, znají, nicméně neuškodí ho ve stručnosti zopakovat ... Hned při výstupu z autobusu se mi rozbila bota (což spravila izolepa z místního obchodu); pak nám pořád utíkala průvodkyně, až jsme jí nakonec s holkami stejně ztratily; od jedenácti hodin lilo a téměř všechny masky se schovaly; rozpadla se mi i druhá bota a začalo mi do nich pěkně téct, což nakonec zachránil obchod s pracovní obuví a holinky za 15 euro; již zmíněný déšť vygradoval v době odjezdu a my se málem nedostaly na trajekt; a na závěr v autobuse přišlo zjištění, že nefunguje fotoaparát ... Benátky aneb výlet za všechny prachy - asi tam budu jezdit častěji ... třeba každý rok :D

P.S. aneb když už si s úpravou fotografií nevíš rady, hoď tam filtr :D














































Žádné komentáře:

Okomentovat