Štítky

pondělí 24. července 2017

Fotosešit - Saal Digital

Měla jsem další příležitost vyzkoušet produkt zdarma od společnosti Saal Digital. Hledala jsem produkt, který mi umožní mít fotografie u sebe - v co nejlepší kvalitě a přijatelné ceně. A mé požadavky naprosto přesně vystihl fotosešit s pevnými deskami.

Zvolila jsem čtvercový formát s maximálním počtem listů (tj. 48 stran). Jelikož jsem již v programu pracovala, zakázka mi šla od ruky a práce probíhala zcela intuitivně. Barvy skvěle odpovídají a velmi oceňuji nabídku formátů. Věřím, že naleznu uplatnění pro každý z nich. Zároveň musím vyzdvihnout perfektní komunikaci i v případě reklamace a naprosto bleskové dodání zvoleného produktu. 

Neustále si ho prohlížím a mám z něj upřímnou radost. Proto nemohu napsat nic jiného než že doporučuji fotosešit od společnosti @Saal.Digital.CZ.

Už teď si vybírám fotografie pro další zakázku a věřím, že z ní budu stejně nadšená :)










Žádné komentáře:

Okomentovat