Štítky

úterý 27. prosince 2016

Fotokniha - Saal Digital

Většina přátel, kteří se fotografování věnují  profesionálně, již měli tu čest vyzkoušet fotoknihu od společnosti Saal Digital. Díky akci jsem dostala možnost si kvalitu ověřit na vlastní kůži. Ve výběru fotografií jsem měla jasno od první chvíle, protože jsem fotoknihu chtěla darovat kamarádce pod stromeček. Proto jsem velmi ocenila vstřícný přístup, že recenzi mohu napsat až po Vánocích.

Vybrala jsem si fotoknihu v rozměru 28 x 19 (26 stran) s vatovanou knižní vazbou v lesklém provedení. Pár minut mi trvalo se zorientovat v programu a zjistit, co všechno umí, nicméně po chvíli byla práce v něm naprosto intuitivní. Líbila se mi možnost mít jednu fotografii přes celou dvojstranu, aniž by hřbet ovlivnil její kvalitu. Objednávka proběhla bez jakéhokoliv problému a byla dodána na místo určení během pár dnů.

Jakmile fotokniha dorazila a já jí začala listovat, byla jsem naprosto ohromená. Kvalita tisku je perfektní a celkové provedení bez jediné chyby. Největší odměna ale přišla na Štědrý den, kdy mi kamarádka sdělila, že celé rodině fotokniha vyrazila dech a dohnala k slzám :)

Mohu tedy s klidným srdcem doporučit fotoknihu od společnosti @Saal.Digital.CZ. Určitě to není moje poslední fotokniha a těším se na další spolupráci.













Žádné komentáře:

Okomentovat